keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Pitäskö mun päästää itseni rakastumaan, kuka sanoi että ei se sua tappaiskaan ?

" Mä oon tottunu olee yksin ja elää näin, 
en tarvii ketää vieree päästäkseni eteenpäi.
Mä oon itsenäinen, tyytyväinen elämääni,
en tarvii ketää ja mä kyllä pidän pääni.
En haluu ketää komentelee, sanoo mitä pitää tehdä, 
mä teen miltä tuntuu ja mä teen sen sydämestä.
En tarvii neuvoi, en ketää soittelemaa perää,
aamul tyynykasa kainalossa tyytyväisen herään .
En tarvii kotiorjaa vaik kiva se oliski,
enkä tänne haluu sua mä pidän oman kotini.
En tarvii sääntöi, mä teen oman pääni mukaan,
ei tarvii huolestua, kun ei mene rakastumaan.
Mä haluun olla yksi, huolehtii vaa itestäni,
en luota kehenkää ku miettii mitä viimeks kävi.
Koitan pitää pääni, vaik en tiedä tulevaa,
tunteet kasaantuu ja mieleen tulee vaan. 

Pitäskö mun päästää itseni rakastumaan,
ja itteäni jälleen satuttaa.
Kuka sanoi että ei se sua tappaiskaan
kun pienet siivet katkaistaan. "

Mä oon taas vaihteeks ollu ihan sekasin, mä en oikee tiiä mitä mun pitäskää tehä. Suhe Repen kaa jätti pahan maun suuhun, mä kuulin siitä sellasta juttua joka sai mut pistään kaikki meijän välit poikki, vitut mä sellasta tarvi mun ystäväpiirii, mä pärjään ilman sitäki.
Joonaksen kanssa se päätty siihen ko aloin miettiin, voinko luottaa siihen ku sillä on semmonen maine .. Mä oon oikeestaan aika väsyny tähä etten tiiä kehe voi luottaa, kuka pettää, kuka suojelee .. Mä aattelin pysyy erossa pitkään kaikista suhteista ja muista semmosista ja kasata itteni .. Mutta mä .. oon tainnu ihastua .. TAAS ^^'
Joo, okei pakko myöntää että oon aika toivoton tapaus. Mut ei sillä, se ei tällä kertaa ookkaa poika .. noni, tulipa nyt tääki julki :D
Marin kans me ollaan oltu jo niin kauan ystäviä ja ollaan vaan huomattu että tää meän ystävyys on syventyny ja syventyny .. Nyt mä vaan en tiiä mitä sanoa, mä en oo varma oonko mä valmis taas uuteen suhteeseen, mut emmä tahtois olla ilkeekää. Kusessa ? Aina, hyvä minä!
Tosiaan, värjäsin muuten eilen hiukset takas vaaleeks .. eihän siihen toki menny ku kolme tuntia :D Mut oon ite toooosi tyytyväinen <3


Epävarma, jälleen
-Beast

1 kommentti:

  1. oiii, toivottavasti sulle selvenee kaikki asiat !:)<3

    Ps. Toi sana on kyl aivan ihana !<3^^ harmittaa aivan järkyttävästi ku se on kahesti käyny meillä enkä oo kummallakkaan kerralla kerennyt hakea siltä nimmaria !;<

    VastaaPoista

Kommentit on aina tervetulleita :)