maanantai 23. huhtikuuta 2012

My true soulmate ...

Hohoo, ettepä uskokkaan mitä kaikkee mulle onkaan taas vaihteeks tapahtunu! Joo, siis jäin viime viikolla kii tupakasta, sinne meni suit sait nettitikku ja sim-kortti, nyyh. Mutta sitte tuliki jo perjantai ja pääsin isosleirille ! Jee, ja arvakkaapa mitä sielä sitte tapahtu ? ETTÄ MUUTEN IKINÄ USKO! Mie tapasin semmosen todellisen sielunkumppanin, me ollaan niinQ sillee soulmates, ju nou ? Sillee coolisti :D Se kuuntelee Avenged Sevenfoldia <3 ja Mötley Crüeta <3 Pieni maailmani <3 Mutmut siis kummiski soli ihan huippu tyyppi muutenki ko sen kans hengas ja tutustu paremmin, jajaja ei se sen kaveri se Idakaa ollu mitenkää tyhmä ja tylsä :)) Eli toisin sanoen sain kahen päivän aikana 3 uutta ystävää! Jee, bileet ! Minua vaan nyt suuresti harmnittaa ettei mulla löyvy niistä minkäänlaista kuvamateriaalia :/ Isoisviikonlopulta mulla on kyllä yks kuva, mutta se nyt taas on semmosta kamaa mitä ei voi julkasta, olen tomaatti siinä <3 Ehkä joskus jos retusoin naamani vähän normaalimman väriseks ..? :D

Joo, mutta se sitten niistä ilosista jutuista, mulla oli perjantaina se helevetin kallonkutistaja ja ne vahtas minua ihanko oisin räjäyttämässä itteni taivaan tuuliin hetkenä minä hyvänsä, ja kivaa, huomenna taas sinne <3 Fuuuuuuuuuu ... Elämänhän ei pitänykkää olla helppoa mut onko mulla vaihto-oikeutta jos se menee päin helvettiä ? Tai no, menee aina ko en oo ystävieni seurassa, joten kiitos teille kaikille rakkaille, love ya! <3

Iloinen, kerrankin.
-Beast

1 kommentti:

Kommentit on aina tervetulleita :)