tiistai 20. maaliskuuta 2012

Kohti uutta ja tuntematonta

Nyt, nyt Mc Mane on viimein saanu totaalisesti multa rispektit itellee. Kuuntelin tossa nuita biisejä ja kaks kappaletta iski muhun niin lujaa että mun oli pakko alkaa kirjottaa, pakko kertoa kuinka ne iski muhun ja sai miettimään elämää. 
Astu mun saappaisii ja kävele nää samat kadut/

Mitä mää oon dallannu, ni veikkaan että takas haluut/

Mut ei oo takas paluut, pakko on taivaltaa/
Moni jäi taakse, monia mä jäin kaipaamaan/
Mä jouduin luopuu monest et sain unelmani kasaan/
Mut pikkuhiljaa tuntu et mä sukeltasin paskaan/
Mitä enemmän yritin sen enemmän menetin/
Mult meni talo, nainen, mielenterveys, työ ja setelit/
Kadotin itseni matkalla tuntemattomaan/
Ja ihmissuhdeviidakkoon jäi maine sekä mammonat/
Mut mä löysin oman itseni jälleen/
Jätin epäitsekkyyden, pistin itseni kärkeen/
Koitin kasata mun pääni takasin taas/
Koota sen sirpaleet taas miljoonista palasista/
Tajusin sen onneks ajois, olin kaiken menettää/
On pakko kaikki korjata ennenku taivas repeää/ 

Mä olin piipussa, löysin mun rajani/
Ja nyt vihdoinkin voin elää paljon vapaammin/
Nyt tiedän ketkä on ne meikän tukipilarit/
Joiden ansiosta vieläkin kelluu tää Titanic/
Ne ainoot jäbät joihin pystyy luottaan vaikka mikä tulis/
Mun äänetön avunhuuto, kukaan muu ei sitä kuulis/
Oon henkeni velkaa teille, ehkä enemmänki vähän/
Sääli tänään, huomena en jätä mitään säälittävää/

Mc Mane - Kohti uutta ja tuntematonta « Blogger ei suostunu laittaan sitä videota tänne ..

On meillä jokaisella asioita joita pitää aina sisällään/
Lisäksi salaisuuksii joit ei pysty aina pitääkkään/
Ehkä niistä hiiskutaa varovasti, mut eihän sano laki/
Ainakaan ettei ne ois sanottavis/
Itse oon sanomati, jos haluut uskoutua/
Nyt usko mua en oo sellanen ku must on kuva/
Aina ennakkoluuloo, se on vaan sitä/
Okei, jos kerrot salaisuuden kyllä mä sen osaan pitää/
Mä en oo merirosvo, se oli eri rosvo/
Avartunut katse, V niinku verikosto/
Iltasin adrenaliini täyttää mun valtimoni/
Teräsovi joka lukkii mun aarrekammioni/
Siin ei oo mitään salattavaa, mut samalla taas/
Ensin vihaan jotta opin joskus rakastamaan/
Se on kaikil eikä sitä pysty varastamaan/
Ikuinen arvotus, sitä ei voi mittaa rahassakaan/

Mun salaisuuteni ei oikeesti oo erikoinen/
Vaan niinku mainostarra, joku repii pois sen/
Siks mä en pränttää sitä paperille/
En kerro kaverille, koska salettiin se/
Asia vuotais siitä suoraan niinku lammikosta mereen/
Salaisuus on ja pysyy, vannon sen henkeen ja vereen/
Mut mä voin kuiskata sun korvaas ehkä hiljaa sen/
Lue ekan säkeen lainien alkukirjaimet/

Mutta joo, eipä mulla muuta ollukkaa, ihan pakko oli vaan tästä kirjotella :D

Erikoisen hilpeä.
-Beast

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on aina tervetulleita :)