lauantai 17. maaliskuuta 2012

Anna minulle kätesi ..

Voi että, te että uskokkaan mitä on tapahtunu viime postauksen jälkeen ! Mulla hajos kamerasta objektiivi (voiperkeleenhelvetinvitunsaatana) Torstaina hiukan ennen tallille lähtöä. Se siis kolahti vain pienesti ja ajattelin että no problem, ei siihen mitää tullu ko onhan sen päälle kaatunu vahingossa pannullinen kahvia, se on tipahtanu useammin kuin kerran pahasti ynnä muuta, kyllä, olen oikein huolellinen siitä mutta nuo kerrat ovat olleet vain vahinkoja. No totuus paljastui vasta tallilla: se ei tarkentanut enää ja se helisi. Voi että mie niin rakastuin itteeni silloin ja en tdellakaan kironnut ja räyhännyt melkein itseäni maanrakoon - osasin hillitä itseni ulkoisesti, sisällä haukuin ja kirosin ja räyhäsin itselleni. Tasapainoinen persoona nääs. Silleen ihan positiivista että se oli se kittiputki joka hajos ko onhan tuo Sigman putki hitusen kalliimpi koska ostin sen silloin erikseen - ja olen käyttänyt sitä about 3 kertaa? No, nyt on opeteltava tykkäämään siitä ja kannettava tekojensa seuraukset, kivaa!
Sitten mie ja Repe erosimme jälleen, mie totesin että joo, ei tää tuu enää toimimaan, that's it. Turha yrittää ko tuntuu ettei se vaan tuu enää toimiin. Sitte on tullu jällee juteltua Illikaisen kans asioita läpi ja Repehän ei tykänny yhtään siitä että olin  sen kaveri ja sanoinki sille että ite päätän keitten kaa liikun ja se ei voi vaikuttaa minun kaveripiiriin.
Ja voi että, mie rakastuin jälleen! Ei, tää ei oo tällä kertaa mikää mekko tai nahkahousut tai kengät tai laukku tai joku näytteliä vaan BÄNDIIN ! Tää ei tosin oo mitään uutta mutta joo, Krista siis joo linkitti mulle yhen biisin johon rakastuin heti ja sitte kuuntelin toisen biisin ja niin edespäin ja nyt oon taas niin in lööv ettäää .. Ja bändi on siis tosiaan saksalainen darkwave-yhtye nimeltään Blutengel jonka laulaja Chris Pohl on aivan sanoinkuvaamattoman suloinen! Mari haukkui miesmakuni oudoksi, mutta mie en sentään soittele keskellä yötä ja kerro omista fantasioista jotaki laulajaa kohtaan. Niin että kuka se tässä olikaan outo, hä? :D

Chris Pohl <3

Tähän biisiin siis rakastuin ensimmäisenä, Reich mir die hand, eli anna minulle kätesi:




Reich mir die hand, unsere welt wird brennen.
Der zweifel und die angst werden im feuer untergehn.
Reich mir die hand, unsere welt soll brennen,
unser stolz und unser blut in alle ewigkeit vereint.

Give me your hand, our world will burn.
The doubt and fear will perish in the fire.
Give me your hand, our world is burning,
our pride and our blood together in all eternity.

Sitten tälleen btw, sen ääni on aivan ihana ko se laulaa englanniksi:


 Jälleen onnellisena lauleskellen
-Beast

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on aina tervetulleita :)